29 paź 2016

FOOUPLE #3 - Dwie wersje zapiekanki

Hej! Dzisiaj post z serii Foouple, ponieważ dawno takiego na blogu nie było. Tym razem nie będzie to nic super odkrywczego, ani mało znanego. Chodzi mi oczywiście o zapiekanki - już nie zapiekanki makaronowe, ale zwykłe, robione na bagietce.

Jak widać na zdjęciu, nasze zapiekanki różnią się w zasadzie tylko 1 składnikiem (salami), dlatego są to dwie wersje zapiekanki - jedna wegetariańska, druga z jakimś mięsem, szynką lub właśnie salami. Łatwo się domyślić, że wegetariańska jest moja, ponieważ nie przepadam za mięsem. 

Składniki: bagietka pełnoziarnista, sos zrobiony z koncentratu pomidorowego i przypraw, pieczarki, kukurydza, kolorowe papryki, no i w wersji mięsnej również salami. Bagietkę przecięliśmy na pół, potem na każdej z części rozsmarowaliśmy sos, następnie położyliśmy pokrojone i podsmażone na patelni z przyprawami pieczarki, w następnej kolejności dodaliśmy kukurydzę z puszki i pokrojone różnokolorowe papryki. 


Później na to wszystko położyliśmy ser żółty. Jestem większą zwolenniczką mozzarelli, no ale wtedy jej nie mieliśmy.



Następnie posypaliśmy to jeszcze naszymi ulubionymi przyprawami - słodką i ostrą papryką, oregano i bazylią.


A tak oto prezentowały się nasze zapiekanki po wyjęciu z piekarnika. Oczywiście można je jeszcze polać ketchupem. 




Były przepyszne, mimo tego, że pokrojone papryki troszkę nam spadały z bagietki. Mimo wszystko, polecam Wam zrobienie tego prostego dania. Możecie dodać do nich co tylko chcecie - wszystko zależy od waszego gustu i smaku. Buziaki :*


44 komentarze:

  1. Zjadłabym takie zapiekanki, smaka mi narobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż zgłodniałam, zjadłabym z wielką chęcią :D
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zapiekanki. Wybrałabym wersję bez mięsa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie zapiekanki, bardziej klasyczna z pieczarkami i serem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wersje bez salami bym zjadła, oj zjadła ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. też takie robie ;) ale dziś zaszalałam z moim mężem i zamówiliśmy gotowy obiad ;)
    A jutro gulasz robie i do pracy na 15...

    A Twoje zapiekanki wyglądają apetycznie ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam! Kiedyś bardzo często sobie takie robiłam :) Przodowymi składnikami było salami, ser, ogórek konserwowy i papryka! Gorąco polecam ;)

    Pozdrawiam, http://pmgrudzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę musiała wypróbować i Twoją wersję :)

      Usuń
  8. Często sobie robię przeważnie na śniadanie jak mam wolny dzień ale na zwykłych kromkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny blog ! Uwielbiam ! Oczywiście zaobserquje, jesteś wspaniała ! ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. mmmmm jak pysznie wyglądają :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mmm aż zgłodniałam :), tylko szkoda że takich nie mogę ( czyt. dieta na nerki )
    Pozdrawiam i do siebie zapraszam https://magia-zdobienia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny i szybki pomysl na przekaske :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmm, wygląda smakowicie! ♡ Na pewno w najbliższym czasie taką zapiekankę zrobię a może nawet dzisiaj, bo idę do przyjaciółki :)
    Pozdrawiam cieplutko xx
    https://dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ojoj 😍 wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają smakowicie, aż zrobiłam się głodna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądają smakowicie! Muszę przyznać, że nigdy nie dawałam przypraw na ser, zawsze pod.. Muszę spróbować takiej opcji ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Yummy post x

    ♥♥♥
    Follower #147
    Following you dear, waiting for you now :)
    Will feel happy to see you on my blog.xx
    beautydrugs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. zapienki kocham. wiec z przepisu skorzystam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. o wow! zdecydowanie bym zjadła! jedną i drugą wersje:D

    OdpowiedzUsuń
  20. jutro zrobię sobie zapiekankę , yummy ! :-)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :) Zostaw adres swojego bloga, a ja z pewnością go odwiedzę. Zachęcam także do obserwowania - będzie mi bardzo miło! :)