24 lip 2016

FOOUPLE #2 - Tortilla w dwóch odsłonach

Hej:) Dzisiaj kolejny post z serii "Foouple". Tym razem będzie to tortilla w dwóch odsłonach: mięsna i wegetariańska. Pewnie dość łatwo się domyślić, że ta druga jest moja, ponieważ nie przepadam za mięsem :) Składniki do mięsnej to oczywiście mięso (w tym przypadku mielone, wcześniej prze nas przygotowane i doprawione), papryka, ser żółty, pieczarki (również wcześniej przygotowane), kukurydza oraz trochę sosu pomidorowego na spód. 


Teraz czas na moją wersję - wegetariańską. Użyłam kukurydzy, ogórka, papryki, mieszanki sałat oraz sera żółtego, którego nie widać na zdjęciu. Potem dołożyłam jeszcze troszkę sosu czosnkowego. I było pyszne! 


Później je zawinęliśmy w "rulonik" i w folię aluminiową, a następnie położyliśmy na chwilkę na patelnię, aby ser się rozpuścił. I to wszystko! Mam nadzieję, że spodobał się Wam nasz pomysł na tortille. Na zdjęciach widać, że użyliśmy kupnej tortilli, jednak od jakiegoś czasu robimy w domu własną, ponieważ jest bardzo prosta w przygotowaniu i dzięki temu możemy zaoszczędzić pieniądze. Do jej zrobienia potrzeba tylko mąki i gorącej wody! My dodajemy jeszcze siemię lniane, troszkę otrąb żytnich i pszennych oraz nasze ulubione przyprawy: bazylię, oregano, paprykę, sól i pieprz. Oczywiście dajemy ich tylko troszeczkę :) Polecam wykonanie takiej tortilli samemu w domu! Musicie mi uwierzyć na słowo, że świetnie smakuje, tym bardziej, że możecie dać do środka co tylko chcecie i na co macie ochotę! I to jest najlepsze w tym wszystkim! Muszę przyznać, że odkąd zaczęliśmy ją robić, to na stałe zagościła w naszym domowym menu. Polecam jeszcze raz i zachęcam do zrobienia! Smacznego!
PODPIS

26 komentarzy:

  1. Kocham takie jedzenie :) często u mnie gości w postaci różnych miksów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. prostota jest zazwyczaj najlepsza :)

      Usuń
  3. Dziękuję za odwiedziny :)
    Uwielbiam domowe tortille, taka "swojska" własnej roboty smakuję mi najbardziej :)
    Przyłączam się do obserwacji bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację! domowa najlepsza :) i dziękuję bardzo :*

      Usuń
  4. sama często robię takie cuda w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio na obiad robilam tortille :) sama robię placuszki :) Ja dodaję dużo warzyw (domowy pomidor, ogórek) paprykę, sałatę i kurczaka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostało mi kilka tortilli i nie wiedziałam co z nimi zrobić, a to świetny i szybki sposób.
    Zapraszam do mnie www.kolekcjakosmetykow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie pyszności - na pewno skorzystam z twoich przepisów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwie wygladaja smakowicie :) Ja tez czesto uzywam tortilli, np. z tunczykiem i salata :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :) Zostaw adres swojego bloga, a ja z pewnością go odwiedzę. Zachęcam także do obserwowania - będzie mi bardzo miło! :)