4 kwi 2016

Nowa seria postów na blogu - Wprowadzenie do FOOUPLE


Hej :) Mam dla Was nowinę. Jak sama nazwa podpowiada - będzie nowa seria postów na blogu, nazwana FOOUPLE. Dlaczego foouple i co to konkretnie znaczy? Foouple to złączenie dwóch słów - food (jedzenie) i couple (para zakochanych). Ostatnio szykując jedzenie mój chłopak stwierdził, że można by było pokazać Wam jak jedzą pary: co jedzą, czy zawsze to samo, czy się kłócą np. przy wyborze składników i jak to konkretnie wygląda. Przyznałam mu rację i od tej pory będę Wam od czasu do czasu pokazywała co jemy. Dlaczego to ma kogoś zainteresować? To proste - ponieważ zdarzają się pary, które mają takie same upodobania jedzeniowe i nie mają żadnego problemu z dogadaniem się co zjeść, lub odwrotnie (jak my). Mój chłopak jest mięsożercą, nienawidzi za to owoców, warzyw, wszelkiego "zielonego" i jeszcze wielu innych rzeczy, które ja lubię. Natomiast ja uwielbiam owoce, warzywa, zioła itd, natomiast nie przepadam za mięsem. Jak więc to pogodzić? Jak sprawić, żeby i jedna i druga strona była zadowolona? Postaramy się Wam to pokazać i może zaczerpniecie inspiracji na stworzenie własnych posiłków. Mam nadzieję, że już niedługo pokaże się pierwszy taki post. Buziaki :*







PODPIS  

2 komentarze:

  1. fajny pomysł :) mój facet np zawsze jadł tylko mięso i ciężkie rzeczy odkąd jest ze mną zje nawet szpinak ( tzn przez dwa lata nie wiedział że mu np młody szpinak dawałam na kanapki, do mięsa i sałatek ..... uświadomiłam go gdy się skrzywił jak mówiłam że robię makaron ze szpinakiem, powiedział szpinak???? fuuuuuu? a ja ale jak to przecież jesz go u mnie regularnie :P ) nawet kiełki je :D :D teraz to wystarczy ugotować jeden obiad bo zje urozmaicony posiłek :) a pokazywanie wspólnych posiłków ma swój urok a może akurat coś fajnego wymyślisz i ktoś będzie prosił przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) mój chłopak również nie lubi szpinaku, ale ostatnio zjadł nawet naleśniki ze szpinakiem :D

      Usuń

Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :) Zostaw adres swojego bloga, a ja z pewnością go odwiedzę. Zachęcam także do obserwowania - będzie mi bardzo miło! :)