28 kwi 2016

FOOUPLE #1 - Zapiekanka makaronowa

Hej ! Nadszedł czas na pierwszy post z nowej serii - Foouple. Dzisiaj pokażę Wam co ostatnio zrobiliśmy z moim chłopakiem do jedzenia. Jest to zapiekanka makaronowa. Zwykła, prosta, ale bardzo lubiana przez nas. Jak już wiecie mój chłopak nie za bardzo lubi 'zieleninę', a ja nie przepadam za mięsem. Poszliśmy na pewien kompromis i każdy z nas dostał zapiekankę z czym lubi. Pokażemy Wam co wybraliśmy. 


Jak widać zapiekanka została podzielona na dwie, nierówne części. Mój chłopak chciał z mięsem, więc i mięso dostał. Jak by tego było mało dostał jeszcze  większą część zapiekanki (jak to facet).  Ja jednak wolałam szpinak i nie chciałam aż takiej dużej porcji, więc mu odstąpiłam :)


W piekarniku :)


A tak prezentowała się po wyjęciu z piekarnika.

Pierwsza część jest moja i jak już wiecie zawiera szpinak (zamiast mięsa), ale również pieczarki, paprykę, sos serowy i ser żółty. No i oczywiście makaron :) A prezentuje się tak: 




 Druga część - mięsna - jest mojego chłopaka. Zamiast szpinaku jest mięso mielone. Oprócz tego również papryka, pieczarki, sos serowy i ser żółty. O makaronie już nie wspominam :) A wygląda tak:



Jak widzicie udało nam się dojść do kompromisu i każde z nas było zadowolone. Jak się tylko chce, to wszystko można zrobić. Trzeba tylko pomyśleć. Zapiekanka bardzo nam smakowała i szybko się skończyła :) Z pewnością jeszcze nie raz ją wykonamy i Wam też bardzo ją polecamy ! Buziaki :)

PODPIS

6 komentarzy:

  1. Lubię tego typu zapiekanki :) sama często robię takie :) z różnymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jeeeju, ale bym teraz zjadła takie pyszności :D też jestem z tych,co za mięskiem niezbyt przepadają, ale jak dla mnie obie części zapiekanki wyglądają pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie wersje by mi posmakowały :)
    Pyszności :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :) Zostaw adres swojego bloga, a ja z pewnością go odwiedzę. Zachęcam także do obserwowania - będzie mi bardzo miło! :)