17 gru 2015

Questions about life ?

Hej :) Fajnie jest znowu napisać dla Was posta. Może nie jest Was zbyt wielu, ale zawsze to coś, jak to się mówi :) 
Co u mnie? W sumie to po staremu? Hmm .. No tak, wiem. To nie jest odpowiedź, która Was satysfakcjonuje. Może zacznę od tematu studiów, który już wielokrotnie był poruszany na tym blogu. Tak, dalej studiuję. Tak, dalej filologię polską z komunikacją społeczną. Tak, jestem zadowolona. Chociaż sesja mnie przeraża. Ale z dwiema już sobie dałam radę, to z trzecią też sobie poradzę :) Urodzona optymistka, co? Ale wracając ... Jutro już jadę do domu na święta. Cieszę się, bo w końcu zobaczę moje dwa maleństwa (koty, które już swoją drogą nie są takie małe). Mela podobno jest bardzo niegrzeczną kotką, która zaczepia wszystko i wszystkich, natomiast Franek jest aniołkiem. To się dobrali :) 
Jakie mam plany na sylwestra i czy w ogóle takowe mam? Owszem, mam. Chcę spędzić tego Sylwestra u mnie w domu z moich chłopakiem i przyjaciółmi. Sądzę, że to jest najlepsza opcja na ten rok, a w następnym się zobaczy. Czeka mnie sporo przygotowań do tego wydarzenia, ale będzie warto. Mam nadzieję, że ten 2016 będzie pełen szczęścia, dobrych ludzi i miłości. 
No właśnie ... A co z moją miłością?  Nie chciałabym się tutaj rozpisywać na ten temat, ale mogę Wam zdradzić, że od 25.10.2015 roku jestem w szczęśliwym związku i cieszę się bardzo z tego powodu. 
A przyjaciele? Mam. Może nie tysiące, ale paru, na których zawsze mogę liczyć. I to jest dla mnie ważne. Fałszywych osób staram się wystrzegać jak mogę :)
I co jeszcze? W sumie to chyba wszystko, w takim wielkim, telegraficznym skrócie. Jak widzicie - moje życie jest nudne jak flaki z olejem. Ale mogę szczerze powiedzieć, że je lubię i cieszę się, że jest takie a nie inne :) 

2 komentarze:

  1. Fajnie, że jesteś w szczęśliwym związku. Szczęścia i morza miłości Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :) Zostaw adres swojego bloga, a ja z pewnością go odwiedzę. Zachęcam także do obserwowania - będzie mi bardzo miło! :)