5 lip 2014

Spotkanie

Dzisiaj sobota. Dzień niby wolny, ja jednak pracuję. Pracuję w domu. Sprzątam. Jak w każdą sobotę. Ale dzisiaj mam dodatkowy powód żeby to robić. A mianowicie: przychodzą do mnie moi znajomi i będziemy 'opijać' zdaną maturę. Bardzo się cieszę, bo może to być jedno z ostatnich albo ostatnie spotkanie z nimi. Każde z nas wybiera się na studia, jednak każde w innym mieście. Bardzo będę za nimi tęsknić. Bo to jednak z nimi mam najwięcej wspomnień, przygód itd. Prawdziwi przyjaciele. Dzięki nim jestem wielką szczęściarą. Mam kogoś na kogo mogę liczyć. Zawsze. Dlatego tym bardziej się cieszę, że ich dzisiaj zobaczę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :) Zostaw adres swojego bloga, a ja z pewnością go odwiedzę. Zachęcam także do obserwowania - będzie mi bardzo miło! :)