9 lut 2014

Walentynkowe help !

Hej. Dawno mnie tu nie było, ale szkoła, ferie itd. itp. czyli ogólny brak czasu nie pozwoliły mi :( Ale do rzeczy ... Jak wiadomo 14 lutego są WALENTYNKI. Z tej okazji kupuje się swojej sympatii kartkę walentykową lub jakiś upominek. Z racji tego, że jestem ze swoim chłopakiem już 5 lat postanowiłam podarować mu coś extra. Przez długi czas miałam pustkę w głowie. Kolejny dezodorant, perfuma nie wchodziły w grę. To musiało być coś specjalnego. Pytałam się koleżanek co kupują swoim ukochanym, ale one podobnie jak ja, pomysłu nie miały. Niedawno jednak mnie olśniło. Postanowiłam połączyć swoją pasję (fotografię) z pożytecznym prezentem dla chłopaka. Fotograf zrobił nam kilka fajnych zdjęć na studniówce, więc z tej racji postanowiłam wywołać jedno z nich w jakimś większym formacie i dać je w antyramę, aby powiesił je w swoim pokoju na ścianie. Wszystko było by ok, gdyby nie to, że kompletnie nie wiem, jakie zdjęcie wybrać. Wszystkie podobają mi się po równo. Dlatego potrzebuje waszej pomocy. Wybierzcie jedno zdjęcie, które najbardziej Wam się podoba. Oto one :






Mam nadzieję, że mi pomożecie wybrać. Przyznam szczerze, że mam już swojego faworyta, ale to tajemnica.

2 komentarze:

  1. Pierwsze i ostatnie najlepsze, ale ostatnie bardziej pała entuzjazmem i w ogóle;) Chociaż pierwsze też fajne;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :) Zostaw adres swojego bloga, a ja z pewnością go odwiedzę. Zachęcam także do obserwowania - będzie mi bardzo miło! :)