23 lis 2013

Romantyczka ?

Hej :) Bardzo rzadko tu zaglądam. Ciągły brak czasu. Ćwiczenia, zumba, basen, próbna matura, szkoła, chłopak, rodzina  itd, itd - kompletnie mnie to pochłonęło. Nie mam czasu na nic. Dzisiejszy post nie będzie recenzją. Raczej czymś w rodzaju kartki z pamiętnika pełnej refleksji i wewnętrznych rozterek autora. Tak - jestem romantyczką :) Niczym bohater romantyczny w okresie romantyzmu ciągle buntuję się, najczęściej przeciw ogólnej niesprawiedliwości społecznej. A jak wiadomo w ówczesnym świecie jest jej pełno. Od gimnazjum jestem zakochana. Miłość ta jednak nie zawsze była szczęśliwa. Na wakacjach przed liceum rozstaliśmy się na rok. Jednak nie mogliśmy żyć bez siebie. W 2 klasie liceum wróciliśmy do siebie. I tak jesteśmy ze sobą do dnia dzisiejszego ... Nie wyobrażam sobie życia bez niego. Pomimo wielu kłótni, łez, bólu i rozczarowań - kocham go. Nasza miłość jest szczęśliwa - bo odwzajemniona. I w tym różnię się od typowego bohatera romantycznego. Bohater romantyczny przeżywał nieszczęśliwą miłość i z tego powodu popełniał samobójstwo. Mi to nie grozi :) Jestem bardzo wrażliwą osobą i łatwo mnie zranić. Bardzo często jestem zdana sama na siebie. Sama muszę podejmować decyzje, przy czym jestem bardzo tajemnicza. Egoistką raczej nie jestem, ale indywidualistką na pewno. Cały czas toczę wewnętrzną walkę ze sobą. Zastanawiam się nad sensem własnego życia. Czasami sama nie wiem czego chcę. Przy dokonywaniu decyzji kieruję się emocjami, sercem - nie rozsądkiem. Zmienne nastroje to u mnie codzienność - ale często na to wpływ mają czynniki zewnętrzne lub niektóre sytuacje. Czasami sama izoluje się od otoczenia, sama nie wiem dlaczego. Tak mi jest lepiej. O swoich wszystkim problemach, rozterkach, decyzjach mówię tylko chłopakowi. Ale coraz rzadziej. Ciekawi mnie otaczający świat a natura często współgra z moimi odczuciami , przeżyciami. Nie jestem racjonalistką. O wiele więcej cech mam z bohatera romantycznego. I nic bym nie zmieniła. Jest mi dobrze tak, jak jest. Czuję się romantyczką i nic na to nie poradzę. I pewnie z tego powodu wybrałam sobie temat prezentacji maturalnej dotyczący właśnie bohatera romantycznego. Brzmi on tak: Kreacje bohatera romantycznego (...) . Temat jak najbardziej mi przypadł do gustu i jestem bardzo ciekawa czy moja prezentacja spodoba się egzaminatorom. Oby tak było :) Pokażę Wam jeszcze zdjęcie z moja ukochaną kotką :* A teraz zmykam sprzątać :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :) Zostaw adres swojego bloga, a ja z pewnością go odwiedzę. Zachęcam także do obserwowania - będzie mi bardzo miło! :)