5 marca 2018

Paletka cieni Chocolate Elixir od I Heart Makeup!

Hej! Dzisiaj opowiem Wam o jednej z czekoladowych paletek firmy I Heart Makeup - Chocolate Elixir. Jakiś czas temu opowiadałam Wam o innej wersji czekoladowej paletki - Rose Gold - ten post znajdziecie TUTAJ. A teraz już zapraszam do czytania!
Paletka cieni Chocolate Elixir od I Heart Makeup!
Paletka cieni Chocolate Elixir od I Heart Makeup! 


Zarówno ta paletka, jak i paleta Chocolate Orange (o której niedługo Wam troszkę opowiem) to moje prezenty walentynkowe od narzeczonego. Myślę, że dla 'paletkomaniaczki' to idealny prezent. Muszę przyznać, że ta paleta wyglądem zewnętrznym bardzo przypomina swoją siostrę Rose Gold. W tym przypadku ta zewnętrzna, plastikowa czekoladka jest bardziej złota i matowa, natomiast w Rose Gold - różowa i błyszcząca. Nie mniej - na pierwszy rzut oka wyglądają bardzo podobnie.

Paletka cieni Chocolate Elixir od I Heart Makeup!
Paletka cieni Chocolate Elixir od I Heart Makeup! 
Skład: Mica, Talc, Magnesium Stearate, Paraffinum Liquidum, Ethylhexyl Palmitate, Kaolin, Polybutene, Dimethicone, Propylparaben, Methylparaben, Parfum [Cl 77891, Cl 77491, Cl 77492, Cl 77499, Cl 77510, Cl 77007, Cl 15850, Cl 16035].

Paletka cieni Chocolate Elixir od I Heart Makeup!
Paletka cieni Chocolate Elixir od I Heart Makeup! 
Od producenta: 
,,Makeup Revolution Elixir Chocolate Paleta Cieni do Powiek.
Czekoladowa paleta cieni do powiek w wersji Elixir, to kolejna wersja kultowej już czekolady od Makeup Revolution. W zestawie znajdziesz 16 cieni do powiek w modnej tonacji. Wykonasz nią makijaż na każdą okazję. Zestaw zawiera dwustronną pacynkę oraz duże, poręczne lusterko.
Produkt posiada bardzo dobrą pigmentację. Dzięki swojemu pięknemu opakowaniu, sprawdzi się jako prezent. 
Pojemność: 22g,
Data ważności: 12 miesięcy od momentu otwarcia.''

Paletka cieni Chocolate Elixir od I Heart Makeup!
Paletka cieni Chocolate Elixir od I Heart Makeup! 
Opakowanie jest plastikowe. W paletce znajdziemy duże lusterko oraz dwustronną, długą pacynkę do aplikowania cieni. Jeżeli chodzi o cenę, to za tę paletę (podobnie jak za prawie wszystkie paletkowe czekoladki)  trzeba zapłacić około 40 zł.

Pojemność 14 mniejszych cieni: 1.22 g
Pojemność 2 większych cieni: 2.44 g

Paletka cieni Chocolate Elixir od I Heart Makeup!
Paletka cieni Chocolate Elixir od I Heart Makeup! 
Moja opinia: Paletka pięknie pachnie słodką czekoladą/słodkim kakao. Tutaj również mamy 16 cieni do powiek, w tym aż 13 cieni matowych i 3 błyszczące. Wydaje mi się, że te cienie mają pigmentację bardzo zbliżoną do cieni z palety Rose Gold - są dość dobrze napigmentowane, jednak wiadomo, że do ideału im nieco brakuje, dobrze się blendują, ale też trochę osypują i tutaj już nie tylko cienie błyszczące, ale wszystkie. Kolory bardzo mi się podobają, są dość różnorodne. Mamy tutaj brązy, róże, pomarańcze, żółcie, beże, jasny fiolet, no i oczywiście cienie błyszczące. Dzięki tak różnorodnej kolorystyce możemy stworzyć tą paletą mnóstwo różnych makijaży, na różne okazje.

Paletka cieni Chocolate Elixir od I Heart Makeup!
Paletka cieni Chocolate Elixir od I Heart Makeup! 
Powyżej widzicie swatche wszystkich cieni z tej palety. Najbardziej mnie urzekły: Creme Brulee (błyszczący beżowy cień), Sweet (połyskujący brąz), Carrot Cake (lekko połyskujący brązowo-pomarańczowy cień), Sugar (przepiękny szampański błyszczący kolor), Red Velvet (matowa czerwień pomieszana z brązem) i Vanilla (jasno beżowy błyszczący cień). To są cienie, których używam najczęściej sięgając po tę paletę.


Paletka cieni Chocolate Elixir od I Heart Makeup!
Paletka cieni Chocolate Elixir od I Heart Makeup!
I jak Wam się podoba ta paleta? Myślicie, że warto w nią zainwestować, czy raczej nie? Piszcie w komentarzach. Buziaki :*

111 komentarzy:

  1. JA z tej marki lubię kosmetyki w nazwie PRO :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki rzeczywiście ma bardzo różnorodne, ale podoba mi się, szkoda, że się osypują cienie, ale wiadomo za tą cenę to i tak warto ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna kolory. Choć ja wolę kupować pojedyncze cienie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przekonuje mnie do końca ta firma, ale kolory kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli ktoś lubi taką kolorystykę to czemu nie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Racja, są bardzo różnorodne, ale i jednocześnie wszystkie są piękne. Kolor Candy jest cudny! Zapraszam, http://juliamickiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwyciłam się jej opakowaniem. Super paleta barw, chyba idealna dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Brakuje mi tu ciemnego cienia.. ale to tylko tak się czepiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory są piękne, ale jakość pozostawia trochę dożyczenia. Ja z tej firmy polecam zestaw rozświetlaczy w kremie. Jest idealny!

    www.myvanityflare.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Warto wspomnieć, że I LOVE MAKEUP to jedna z linii marki Makeup Revolution, a marka ta jest cruelty-free :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nazwa to I HEART Makeup, nie I Love Makeup :) i tak - jest cruelty-free :)

      Usuń
  11. Super kolory, choć bardziej robi na mnie wrażenie paletka z cieniami foliowymi a la huda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne ma kolorki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/03/magia-fioletu.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kolorystyka. Na pewno robiłabym użytek z tej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobaja mi sie kolory w tej paletce <3

    OdpowiedzUsuń
  15. super paleta, podobają mi się kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolory są bardzo ładne też już na tą paletkę zerkałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam Modern Renaissance od ABH, więc na tę się nie skusiłam. Ale trochę plułam sobie w brodę, że jakieś dwa tygodnie po tym jak wydałam majątek na oryginał, na rynku pojawiła się ta inspiracja :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie sie prezentuje i nie tylko wewnątrz, z kolorami,ale również zewnątrz. Motyw czekolady bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Od dawna mama ochotę zakupić ale jakoś nie po drodze;( piękne kolorki :)
    Pozdrawiam 💋

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna paletka - i do tego wygląda tak apetycznie, aż mam ochotę ją zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ta stylizacja na tabliczkę czekolady jest naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne kolory :D mam od nich jedna paletkę, w samych brązach i beżach <3 jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny pomysł na prezent! Kradnę go:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Widziałem już gdzieś takie pudełko i bardzo pomysłowe :)
    Kolory są bardzo ładne :)
    Pozdrawiam!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładnie opakowanie paletki, ale kolory zupełnie nie w moim stylu^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam tę rose gold, ale ta też wygląda super, zresztą pomarańczowa też mi się podoba ;D.

    OdpowiedzUsuń
  27. Producenci kosmetyków zadziwiaja mnie swoja pomyslowascia w projektowaniu opakowan :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Te pierwsze zdjęcia wyglądają jak prawdziwa czekolada mniam

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale barwy! Moje ulubione kolory :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wiedziałam, że oprócz przesłodkiego wyglądu czekoladowa paletka również pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam te czekoladki :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Co za słodziaki :) brązy moje kolory

    OdpowiedzUsuń
  33. Zastanawiałam się nad zakupem tej paletki, jednak ostatecznie kupiłam Flawless 4 ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam takie paletki. Cienie mają piękne kolory.

    Ciekawy blog. Jestem tu pierwszy raz dzięki Facebookowi i chyba będę zaglądać częściej ;)

    Pozdrawiam.
    Miss Katherine
    http://misskatherinesblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Niestety, to nie są moje kolory...

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładne kolory, nawet wiekszość byłaby i dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  37. creme brulee to moj ulubiony odcien

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne są te paletki! Bardzo żałuję, że nie potrafię się malować...;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna jest ta paletka, w sumie miałam ochotę na jej zakup, ale ostatecznie zdecydowałam się na inną półkę cenową i Sweet Peach z Too Faced - nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja wgl nie maluję się cieniami więc propozycja raczej nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładne kolory! Uwielbiam ich produkty!

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie słyszałam o tej firmie

    OdpowiedzUsuń
  43. Do schrupania, piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  44. Paletka marzenie!:) Chyba ta kompozycja kolorów pasowałyby do moich zielonych oczu i brązowych włosów. Co myślisz?

    OdpowiedzUsuń
  45. Red velvet skradł moje serce! Wiele razy przymierzałam się do kupienia tej czekoladki, ale zawsze coś... chyba jednak się zdecyduje :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zdecydowanie moja paleta barw. A opakowanie przeurocze

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia