11 grudnia 2017

Promocja 1+1 na perfumy w Rossmannie!

Hej! Jak zapewne większość z Wam wie 24 listopada była promocja internetowa 1+1 na perfumy w Rossmannie. Nie byłabym sobą, gdybym z niej nie skorzystała. Stąd ten post. Zobaczcie co wybrałam, a raczej wybraliśmy. Zapraszam do czytania!

Promocja 1+1  na perfumy  w Rossmannie!
Promocja 1+1 na perfumy w Rossmannie!

Akcja zaczęła się 24 listopada (z okazji Black Friday) i trwała do 27 listopada i można było z niej skorzystać tylko online, tzn. przez stronę internetową Rossmanna lub aplikację. Dotyczyła członków Klubu Rossmann. Na czym polegała? Można było kupić dwa opakowania perfum w cenie jednego. Co ważne - płaciliśmy tylko za ten droższy, tańszy dostawaliśmy więc praktycznie za darmo.


Promocja 1+1 na perfumy w Rossmannie!
Promocja 1+1 na perfumy w Rossmannie!

Promocja 1+1 na perfumy w Rossmannie!
Promocja 1+1 na perfumy w Rossmannie!

Promocja 1+1 na perfumy w Rossmannie!
Promocja 1+1 na perfumy w Rossmannie!
Stwierdziliśmy (razem z chłopakiem), że to świetna okazja do tego, żeby zamówić sobie jakieś fajne zapachy. Za mną już od jakiegoś czasu chodził zapach Beyonce - Heat Rush, więc wiadome było, ze to jego właśnie wybiorę. Mój chłopak natomiast zdecydował się na zapach Davida Beckhama - Beyond. Oba zapachy to wody toaletowe.

Promocja 1+1 na perfumy w Rossmannie!
Promocja 1+1 na perfumy w Rossmannie!

Promocja 1+1 na perfumy w Rossmannie!
Promocja 1+1 na perfumy w Rossmannie!
O zapachu kobiecym BEYONCE - HEAT RUSH:
,,Perfumy Beyonce HEAT RUSH powstały z myślą o zapachu złotego piasku plaży Copacabana, egzotyki i tropikalnych brazylijskich owoców. Orzeźwiająca woń HEAT RUSH tryska energią i radością, pobudza zmysły, dokładnie tak jak Beyonce. 

Gwiazda tak mówi o swoim zapachu:
„Stworzyłam HEAT RUSH, aby każda kobieta, która go użyje, poczuła się pięknie, kusząco i świeżo. Ten zapach jest bardzo zmysłowy, seksowny, lekki. Kiedy zamykam oczy i czuję Heat Rush wyobrażam sobie siebie tańczącą zmysłową sambę na brazylijskiej plaży.”

Zapach HEAT RUSH:
Woń jest zapachowym połączeniem figlarności z subtelnością. HEAT RUSH pobudza zmysły dzięki występującym w nucie głowy egzotycznym składnikom, takim jak marakuja, brazylijska wiśnia czy czerwona pomarańcza. Serce zapachu to kwiatowa kombinacja żółtej orchidei tygrysiej, kwiatu mango oraz pomarańczowego hibiskusa. Miodowa ambra, drzewo tekowe oraz piżmo w bazie przywodzą na myśl brazylijskie plaże i zapach ciała skąpanego w słońcu.

Nuty zapachowe:
Nuta głowy: wiśnia brazylijska, czerwona pomarańcza, sorbet z marakui.
Nuta serca: orchidea tygrysia, hibiskus, kwiat mango.
Nuta bazowa: piżmo, ambra, drzewo tekowe.

Skład:
Alcohol Denat., Aqua/Water/Eau, Parfum/Fragrance, Hydroxycitronellal, Butylphenyl Methylpropional, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene, BHT, Linalool, Citronellol, Acrylates/Octylacrylamide Copolymer, Hydrolyzed Jojoba Esters 77% Vol.''

Pojemność 30 ml.

Nic dziwnego, że spodobał mi się ten zapach, ponieważ jak już wiecie - uwielbiam nuty owocowe i kwiatowe. Jest na prawdę świetny - lekki, słodki, ale nie przesłodzony, kwiatowo-owocowy właśnie. Idealny dla mnie. Całkiem długo się utrzymuje, przez co jeszcze bardziej go pokochałam!

Promocja 1+1 na perfumy w Rossmannie!
Promocja 1+1 na perfumy w Rossmannie!
O zapachu męskim DAVID BECKHAM - BEYOND:
,,Zapach dla mężczyzny nowoczesnego, bezkompromisowego, eleganckiego i pewnego siebie. Woń zapachu jest mieszanką wyrafinowanych akordów drzewnych ze świeżymi przyprawami. Zapach otwierają nuty cytrusów i przypraw-mojito, grejpfrut i kardamon. Drzewo cedrowe, odrobina pikantnego pieprzu i geranium tworzą męską nutę serca, przechodząc następnie do zmysłowego wykończenia paczulą, delikatną wanilią oraz prawdziwie męskim skórzanym akordem.

Nuty zapachowe:
Nuta głowy: akord moijto, grejpfrut, kardamon.
Nuta serca: geranium, drzewo cedrowe, czarny pieprz.
Nuta bazowa: paczuli, wanilia, skóra.

Skład:
Alcohol Denat., Aqua/Water/Eau, Parfum/Fragrance, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Limonene, Benzophenone-3, Ethylhexyl Salicylate, Citronellol, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Linalool, Citral, Coumarin, BHT, Geraniol, Propylene Glycol, Acrylates/Octylacrylamide Copolymer, Hydrolyzed Jojoba Esters, EXT. D&C Violet No. 2 (CI 60730).''

Pojemność 40 ml.

Ten zapach poznałam stosunkowo niedawno, przez przypadek i od tamtej pory chodził za mną i za moim chłopakiem. Od razu przypadł nam do gustu, a rzadko kiedy się zdarza, żeby spodobał nam się ten sam zapach. Jest świetny. Bardzo męski, nie duszący. Kobietom się będzie podobał. Co prawda nie przepadam za wanilią w zapachach, zwłaszcza męskich, ale w tym jest bardzo mało wyczuwalna. Również długo się utrzymuje. 

Promocja 1+1 na perfumy w Rossmannie!
Promocja 1+1 na perfumy w Rossmannie!
Mogę Wam z czystym sumieniem polecić i jeden i drugi zapach. Oba zasługują na uwagę. Długo się utrzymują i nie są duszące. Sądzę, że warto czekać na takie promocje i kupić je o wiele taniej. Ja pewnie jeszcze nie raz z nich skorzystam. A Wy co o nich myślicie? Piszcie w komentarzach. Buziaki :*

110 komentarzy:

  1. Nie wiem jak ja mogłam to przegapić... Cóż, będę polowała na następne takie promocje ;)
    Zapachów nie znam, choć Beyonce Heat (nie tylko Rush) jest bardzo popularny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajrzałam do Rossmanna, ale wówczas nic mnie nie skusiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż muszę iść i powachac zapach firmowany przez Beyonce

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten perfum Beyonce jest cudowny! :)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfumy z piżmem zawsze mi się podobają muszę ich powąchać ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mialam tych zapachow, ale kiedys bylam zakochana w V. Beckham Intimately :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli w Rossmannie są dostępne nasze ulubione perfumy, to warto skorzystać, przy okazji dobierając jakieś np. na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś sprawdzałam ten zapach Beyonce i muszę przyznać, że jak na standardy perfum sygnowanych przez znane osoby, wypada ponad przeciętnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie skorzystalam z tej promocji..wydaje mi się że w perfumeriach online można kupić perfumy taniej niż w rossmannowej promocji xd
    A tych zapachów nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że ten damski by mi sie spodobał :) rzadko kupuję perfumy więc czas to zmienić ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Davida Beckhama również kupiłam oraz inne męskie zapachy m.in Bruno Banani :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również udało mi się natrafić na promocję i jestem zadowolona z perfum :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tych zapachów. Z promocji nie skorzystałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z tej promocji akurat nie skorzystałam, bo i tak mam za dużo zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam klasyczną Beyonce Heat i fajnie mi się kojarzy :) Dostałam jako dodatek do pierścionka zaręczynowego :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna promocja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam pojęcia, że była taka promocja :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Akurat z tej promocji nie korzystałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie jakoś ta promocja nie skusiła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Akurat miłośnikiem perfum nie jestem :) Mam jedną którą używam okazjonalnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Buteleczki się ładnie prezentują:).
    Co do zapachu, to będę musiał koniecznie je przetestować:).
    Pozdrawiam!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Te uczucie gdy przegapisz taką okazję...

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładnie się prezentują:) Ciekawa jestem zapachów, jednak nie skusiłam się na promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawe perfumy :)
    Ps.Staraj się robić zdjęcia bez lampy błyskowej,będą lepiej się prezentować.

    OdpowiedzUsuń
  25. Skorzystałam z promocji, parę prezentów już kupione ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam damskie perfumy Viktori Beckham :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo żałuję, że się nie załapałam na ta promocje, uważam że można było zrobić naprawdę dobry zakup 😊 Twój wybór akurat jest dla mnie nowością i jestem ciekawa jak pachną obydwa zapachy 😊 mój chłopak kupił ostatnio w rossmannie Hugo bossa, szkoda, że nie poczekał dłużej, wtedy obydwoje mielibyśmy jakis zapach 😊

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zapachy :-)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. oooo jak fajnie! Czasami fajne mają promocje.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja osobiści bardzo lubię Heat Rush Beyonce, ale mój narzeczony na niego psioczy. Muszę go jakoś nakłonić :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Muszę trafić na kolejna promocje, w tej połowy produktów już nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwszy raz spotykam te zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne są zapachy od Beyonce, sama mam czerwone i są boskie, moja babcia ma te właśnie pomarańczowe i je uwielbia, śliczne są. Może wzajemna obserwacja >?
    Zapraszam na nowy post<3 oraz
    Instagram.

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoda, że o tym nie wiedziałam, bo akurat na święta kupujemy sobie z mężem... :(

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie perfumy są najrzadziej stosowanym kosmetykiem :D A i promocje w Rossmannie jakoś tak ostatnio mnie nie "kręcą"...;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta promocja 1+1 była trochę oszukana, więc z niej nie skorzystałam. Naprawdę trudno było trafić na perfumy, które miały swoją prawdziwą cenę, a druga sztuka rzeczywiście by wychodziła gratis ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znam tych propozycji. Szczególnie męski zapach jednak mnie zaciekawił, więc muszę go sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  38. Przegapiłem, ale sam opis perfum ciekawy więc i tak je sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń
  39. Perfumy :-) każda kobieta się skusi na taką promocję.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja kompletnie zapomniałam o promocji :(

    OdpowiedzUsuń
  41. Ech żałuję że przegapiłam taką fajną promovję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też przegapiłam tą promocję niestety:( Ale, znając Rossmann, mogą ją jeszcze kiedyś powtórzyć i wtedy będzie w czym wybierać:)

      Usuń
  42. Z zaciekawieniem przeczytałam Twoją recenzję i musze stwierdzić z przykrością, że i tak bym nie mogła skorzystać, bo nie mieszkam w Polsce. Ciekawe, czy Beyonce przebiłaby mój ulubiony DIOR J'adore'...

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja wolę coś cięższego :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajna promocja, chociaż nie za duży wybór w tych Rossmanach. Kupiłam dla siebie Moschino I Love Love i dla męża Calvina Kleina Man. A mój mąż złożył jeszcze zamówienie na dwa Hugo Bossy.

    OdpowiedzUsuń
  45. Beyonce Heat- też uwielbiam 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  46. Też kupiłam z tej promocji perfumy Kenzo i Versace:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Damn, że też przegapiłam taką promocję :/.

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam te perfumy Beyonce :) Dla mnie to idealny zapach na lato :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia