25 października 2017

Co kupiłam na promocji -49%/-55% w Rossmannie?
#październik2017

Hej! Jak zapewne wiecie 10 października zaczęła się słynna promocja -49%/-55% w Rossmannie i tym razem trwała półtora tygodnia, czyli do 19 października. Promocja dotyczyła kosmetyków kolorowych, tzw. kolorówki (produktów do makijażu). Posiadaczki/posiadacze aplikacji mobilnej, którzy należeli do Klubu Rossmann i kupili 3 różne produkty do makijażu mogli cieszyć się -55% zniżką. Dla reszty było to -49% i nie musieli oni kupować 3 produktów, żeby im się ta zniżka naliczyła. Ja należę do Klubu Rossmanna i mam aplikację mobilną, dlatego mnie udało się kupić poniższe produkty z większym upustem. Jesteście ciekawi na co się tym razem skusiłam? Zapraszam do przeczytania!
Co kupiłam na promocji -49%/-55% w Rossmannie? #październik2017
Co kupiłam na promocji -49%/-55% w Rossmannie? #październik2017

Wszystkie przedstawione poniżej produkty kupiłam oczywiście w Rossmannie, jednak nie w jednym, a w kilku i też nie jednego dnia. Bardzo trudno było mi dorwać rzeczy, na których mi najbardziej zależało przez stale przebywające w sklepie dzikie tłumy, ale w końcu się udało i w sumie tylko 1 rzeczy nie udało mi się nigdzie dostać - najnowszej paletki Wibo - Modern. Jednak postanowiłam kupić ją już po regularnej cenie za kartę podarunkową, którą dostałam na urodziny, także jeszcze nic straconego.

Co kupiłam na promocji -49%/-55% w Rossmannie? #październik2017
Co kupiłam na promocji -49%/-55% w Rossmannie? #październik2017
1. Pierwszą rzeczą, którą kupiłam był oczywiście mój ukochany prasowany puder transparentny Stay Matte z Rimmel w kolorze 004 Sandstorm. Wiecie, że go uwielbiam i na każdej tego typu promocji w Rossmannie ląduje w moim koszyku. Serdecznie polecam!

Co kupiłam na promocji -49%/-55% w Rossmannie? #październik2017
Co kupiłam na promocji -49%/-55% w Rossmannie? #październik2017
2. Drugą rzeczą był prasowany puder ryżowy White Chocolate z Lovely. Nie udało mi się upolować tego pudru w formie sypkiej, dlatego zdecydowałam się na ten i jestem z niego bardzo zadowolona. Wygląda uroczo, ale i super działa - daje efekt matowej skóry na długie godziny i przepięknie pachnie czekoladą!


Co kupiłam na promocji -49%/-55% w Rossmannie? #październik2017
Co kupiłam na promocji -49%/-55% w Rossmannie? #październik2017
3. Kolejną rzeczą był matowy puder brązujący do twarzy i ciała Dark Chocolate od Lovely. Świetnie mi się sprawdza jako bronzer do twarzy, ma przepiękny odcień, bez drobinek, dobrze się rozprowadza, blenduje i również pięknie pachnie czekoladą.

Co kupiłam na promocji -49%/-55% w Rossmannie? #październik2017
Co kupiłam na promocji -49%/-55% w Rossmannie? #październik2017
4. Następnie skusiłam się na balsam do ust Eos, tym razem czerwony o zapachu letnich owoców (Summer Fruit). Pierwszym moim balsamem był ten miętowy (o zapachu słodkiej mięty), teraz skusiłam się na nieco słodszy zapach.

Co kupiłam na promocji -49%/-55% w Rossmannie? #październik2017
Co kupiłam na promocji -49%/-55% w Rossmannie? #październik2017

Co kupiłam na promocji -49%/-55% w Rossmannie? #październik2017
Co kupiłam na promocji -49%/-55% w Rossmannie? #październik2017
5. Pogrubiająca mascara do rzęs Lash Sensational od Maybelline - skusiłam się na nią, bo urzekła mnie jej duża, silikonowa szczota. A jak wiecie, ja takie szczoteczki uwielbiam.

Co kupiłam na promocji -49%/-55% w Rossmannie? #październik2017
Co kupiłam na promocji -49%/-55% w Rossmannie? #październik2017
6. Baza pod cienie Base Eyeshadow od Wibo. Zdecydowałam się na nią, bo chciałam przetestować jakąś bazę pod cień w formie kremu/żelu.

Co kupiłam na promocji -49%/-55% w Rossmannie? #październik2017
Co kupiłam na promocji -49%/-55% w Rossmannie? #październik2017
7. Pomadka do ust do makijażu ombre Duo Ombre z Lovely w kolorze 3 - urzekły mnie jej kolory, dlatego stwierdziłam, że powędruje ze mną do domu.

Co kupiłam na promocji -49%/-55% w Rossmannie? #październik2017
Co kupiłam na promocji -49%/-55% w Rossmannie? #październik2017

Co kupiłam na promocji -49%/-55% w Rossmannie? #październik2017
Co kupiłam na promocji -49%/-55% w Rossmannie? #październik2017
8. Róż do policzków Ecstasy od Wibo w kolorze 3. Już od jakiegoś czasu chciałam kupić ten róż i w końcu nadarzyła się okazja na tej promocji. Wybrałam odcień 3, bo najbardziej mnie urzekł.

Co kupiłam na promocji -49%/-55% w Rossmannie? #październik2017
Co kupiłam na promocji -49%/-55% w Rossmannie? #październik2017
9. Paleta cieni Fabulous Kit od Lovely - zdecydowałam się na nią, bo chodziła za mną już od dłuższego czasu, jednak zawsze się wahałam pomiędzy nią, a jej siostrą (paletką Precious Kit).

Co kupiłam na promocji -49%/-55% w Rossmannie? #październik2017
Co kupiłam na promocji -49%/-55% w Rossmannie? #październik2017
10. Druga paleta od Levely Precious Kit - nie mogłam się zdecydować tylko na jedną z tych palet, bo obie posiadają kolory, które mi się spodobały. W ten sposób stałam się posiadaczką obu.

Co kupiłam na promocji -49%/-55% w Rossmannie? #październik2017
Co kupiłam na promocji -49%/-55% w Rossmannie? #październik2017
11. Ostatnią już rzeczą była koloryzująca pomada do brwi w odcieniu dark brown od Wibo. Słyszałam o niej dobre opinie i dlatego postanowiłam ją nabyć i przetestować na własnej skórze.

Co kupiłam na promocji -49%/-55% w Rossmannie? #październik2017
Co kupiłam na promocji -49%/-55% w Rossmannie? #październik2017
I to już całe moje zakupy.

Co kupiłam na promocji -49%/-55% w Rossmannie? #październik2017
Co kupiłam na promocji -49%/-55% w Rossmannie? #październik2017
A jakie produkty Wy kupiłyście na tej słynnej promocji? Co udało Wam się dorwać, a czego nie? Piszcie w komentarzach. Chętnie poczytam. Buziaki :*

P.S. Chciałabym Wam jeszcze wspomnieć o akcji społecznej, która polega na rozdawaniu gadżetów szkolnych dla dzieci. Inicjatywa ta powstała kilka miesięcy temu, a jej inicjatorem jest Mateusz Pawłowski - absolwent Technikum Administracyjnego przy SOSW dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej w Chorzowie. Szkołę ukończył w 2016 roku. Ma 21 lat i jest osobą niewidomą. Jednak mimo to zorganizował on już 2 konkursy plastyczne dla dzieci. Jeden w 2015 roku pt. "Pieniądz przyszłości", natomiast drugi w 2014 roku pt. "Kreatywne dziecko". W każdym z tych konkursów wzięło udział ponad 700 osób. 



Kilka słów o akcji: ma na celu pomoc osobom, które potrzebują gadżetów szkolnych dla swoich dzieci, a nie zawsze je stać, aby je kupić. Przyborami wspierane są też szkoły, świetlice, przedszkola, różnego rodzaju fundacje oraz stowarzyszenia. W ubiegłym roku udało się wesprzeć kilka rodzin z akcji Świąteczna Paczka. Do oddania są gadżety do szkoły, głównie zeszyty, notatniki, zakładki do książek, plany lekcji, naklejki, linijki. Możliwa jest ich wysyłka.

Jeżeli ktoś z Was jest zainteresowany to zapraszam na  stronę. Można również kontaktować się z Mateuszem pod numerem 505904182 lub mailowo: info@paywin.pl.

WAŻNE:
  • liczba gadżetów jest ograniczona, więc trzeba się śpieszyć,
  • akcja trwa do odwołania.

Bardzo wiele osób już zgłosiło się do Mateusza o taką pomoc. Jeżeli i Wy takiej potrzebujecie to wejdźcie na stronę, napiszcie lub zadzwońcie. Ja tylko dodam od siebie, że akcja jest świetna. Pomogła i dalej pomaga wielu ludziom. Wystarczy poprosić. Pamiętajcie tylko, że gadżety są przekazywane do wyczerpania zapasów. 

166 komentarzy:

  1. Miałam ten puder z Rimmela i byłam z niego bardzo zadowolona. U mnie szafa Lovely była opróżniona :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się nie wybrałam:) za duże zapasy w domu!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe rzeczy kupiłaś, większości nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego upolowałaś :) Bardzo ładne opakowania mają teraz produkty lovely! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezłe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tym razem sobie odpuściłam, nic nie potrzebowałam od ostatniej promocji :) Opakowania z Lovely są świetne, jestem nimi mega zauroczona. A pod koniec promocji byłam w rosmannie po zupełnie coś innego, ale byłam w szoku - nie było tłumów, wow :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najwięcej tłumów jest zawsze na początku, potem już mniej :D

      Usuń
  7. Świetna akcja! Przyjrzę się jej dokładniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zrobilam podobne zakupy puder z rimmela jest swietny czekoladki z lovely mam juz wczesniej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow swietne zakupy, u mnie niestety ta mascara w ogole sie nie sprawdzila, ale za to pomadka ombre wyglada bardzo ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeny, ja tym razem byłam silna i nie kupiłam NIC! :D Jestem z siebie dumna, bo to pierwszy raz xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Też skusiłam się na pomadkę Ombre ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kuszą mnie te CZOKLETY z Lovely :) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Również skusiłam się na ten tusz z Maybelline, jednak u mnie zupełnie się nie sprawdził ;) Ciekawią mnie za to te kredki ombre z Lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tusz, puder i pomadę bardzo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w tym roku odpuscilam sobie zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze, ja tym razem nie kupiłam nic! Aż się sama sobie dziwię ;p Ale z wiosennej promocji mam jeszcze takie zapasy, że do 40. nie zużyję :D Fajnie, że Twoje zakupy udane!

    bardzo spodobał mi się Twój blog - dodałam z przyjemnością do obserwowanych ;)
    https://zszafypannyjoanny.blogspot.com/2017/10/wishlist-gamiss.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawe zakupy. Ja jedynie kupiłam mój ukochany rozświetlacz i konturówke do ust z wibo, oraz parę pędzelkow. Uwielbiam ten tusz co kupiłaś. Pozdrawiam, poulciak

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam tą mascare do rzęs Lash Sensational od Maybelline i u mnie się kompletnie nie spisała :/ zostawiała nieestetyczne plamy pod okiem na korektorze Teraz namiętnie urzywam 2000 Calorie z Max Factor która już tak nie robi :D :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bronzer lovely mam i lubię używam od kwietnia (z wcześniejszej %) ten tusz Maybelline a moja mama i nawet go lubie bo czasami jej podberam

    OdpowiedzUsuń
  20. Też kupiłam białą czekoladkę i EOSy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I kolejeny wpis z promocji, a ja nie mogłam na niej być :((

    OdpowiedzUsuń
  22. Też kupiłam ten tusz z Maybelline. To mój ulubieniec i to już moja któraś z kolei sztuka. :) Jestem ciekawa jak sprawdza Ci się ta pomadka Ombre z Lovely, bo ma cudne kolory. <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Puder Rimmel również kupiłam i to kolejne opakowanie :) Balsamów eos mam spory zapas ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Część tych kosmetyków kupiłam na kwietniowej promocji i jeszcze nie miałam czasu ich wypróbować, więc teraz odpuściłam sobie zakupy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Great post and products really liked,Dear ❤
    I'd be happy friendship blogs ♥ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  26. Byłam na promocji ale to co się działo u mnie w mieście to tragedia !! Nie dość, że towar nie był wyłożony pomimo, że przyszedł kilka dni wcześniej, to szaleństwo kobiet doprowadziło, że zabrałam trzy rzeczy upatrzone wcześniej i wyszłam... Na spokojnie kupiłam resztę w inny dzień w mieście gdzie jest duża galeria. Jednak było wiele rzeczy, które chciałam wypróbować i nie udało się ich kupić.. ani stacjonarnie ani online ...;/

    OdpowiedzUsuń
  27. No to spore zakupy zrobiłaś. ;)
    Ja też kupiłam między innymi ten puder z Rimmela.
    Zastanawiałam się dlaczego laski tak ściągają te czekoladowe pudry - teraz już wiem. :D Następnym razem sama po nie sięgnę. ;)
    A tych kredek do makijażu ombre u siebie nie widziałam. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja znalazłam ostatnią w którymś z Rossmannów, w reszcie nie było ;/

      Usuń
  28. Nie skorzystałam z tej promocji. :D Jestem ciekawa jak się prezentuje na ustach pomadka ombre- pierwszy raz słyszę o takiej. :) Zapach czekolady, chyba jak większość ludzi, uwielbiam. <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, nazbierało Ci się tego :) Ja tę promocję odpuściłam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam ten puder prasowany jest ze mną już bardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam maskarę i pomadę do brwi - moje numery 1. Ja na tej promocji zaszalałam z pomadkami :) Miłego dnia. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też kupiłam tę pomadę do brwi z Wibo, ale ciemny brąz i w ogóle mi nie pasuje, a brwi mam czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe produkty. Ja jakoś nie mogłam się zebrać na te promocje :P

    OdpowiedzUsuń
  34. No no No no no, niezłe zakupy;) Mi jakoś przeszła ta promocja bez większej ekscytacji:/

    OdpowiedzUsuń
  35. widzę, że zakupy bardzo udane, super :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kupiłam jedynie tusz do rzęs, pomadkę matową i lakier do paznokci.Także skromnie, bo mam jeszcze zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  37. Oczywiście, że też zrobiłam napad na Rossmanna :) zawsze w takich momentach to robię ;) u mnie tym razem tusz do rzęs, pomadka i lakier do paznokci. A o istnieniu tych palet Kit- cieni do oczu to nie wiedziałam. Muszę koniecznie iść je zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Widzę, że łowy dość pokaźne i udane :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Niekorych kosmetyków z twojego posta nawet u mnie w sklepie nie było Haha
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  40. Puder lovely znam i bardzo miło go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. muszę przy okazji kupić tego EOSa :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Okupiłaś się :-) ja kupiłam tylko dwa cienie i tusz do rzęs :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Czy tylko ja nie byłam na promocji w Rossmanie ? :D
    btw, mam ten puder i jest świetny ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  44. Duże zakupy tam zrobiłaś :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Sporo fajnych kosmetyków :) Dobrze znam bazę pod cienie z Wibo, którą bardzo lubię :) A paletę Modern udało mi się dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  46. też bardzo lubię ten puder z Rimmela :) za to tusz Lash Sensational w ogóle się u mnie nie sprawdził, bardzo sklejał mi rzęsy :/

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne produkty, ja się na nic nie skusiłam :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/czerwien-i-sukienka-w-gwiazdki.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja promocję odpuściłam, ale widzę u Ciebie same fajne łupy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam markę eos! Pomadka jest świetna!
    Pozdrawiam! I zostaję na dłużej ;)
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Czekoladki z Lovely i Eos'y znam, mam i bardzo lubię. Super blog. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Koniecznie muszę kupić ten puder ryżowy :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajne te Twoje zdobycze:) Ja tym razem przegapiłam promocję. Też Cię obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Te pudry są mega, piękny zapach czekolady.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja właściwie nie kupiłam nic :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Kurczę, szkoda, że przegapiłam tę promocję! Fajne rzeczy kupiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Duże zakupy! Ja tym razem odpuściłam, muszę najpierw zużyć moje "zapasy" :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Jestem zaskoczona oprawą kosmetyków Lovely. Szczerze mówiąc zawsze kojarzyły mi się z kiczem i tanią tandetą. Miałam chyba tylko eyeliner kiedyś z tej firmy - w sumie nie był zły. Widzę, że nie warto jednak skreślać tej firmy.

    Pozdrawiam!
    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też te kosmetyki pozytywnie zaskoczyły :) również pozdrawiam! :)

      Usuń
  58. Lubie puder z Rimmela:) Jest to mój ulubieniec jednak trzeba dobrze dobrać kolor żeby ładnie wyglądał na buzi:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Czekoladki z Lovely chętnie bym kupiła, chociażby dla zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Unikałam wtedy Rossmanna przez te tłumy ;) ale lubię też bardzo ten puder no i pomadka z Eosa jest super (mam miętową)

    OdpowiedzUsuń
  61. Wszędzie widzę te pomadki ombre :p
    Podobają mi się Twoje zakupy. Wibo i Lovely mają śliczne opakowania. Ale zawartość także daje radę ;)
    Ja na tej promocji kupiłam tylko jeden lakier. Jakoś nie mam zapotrzebowania na nic innego :p a tłumy skutecznie mnie zniechęcają.
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
  62. całkiem spore zakupy :D moje były niezwykle skromne :). pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja na te cienie z Lovely skusiłam się na poprzedniej promocji i jestem zadowolona :) Z kolei na tej sięgnęłam po ten czekoladowy bronzer :D Nowości żadnych nie złapałam, bo mój Rossmann jest jakiś wybrakowany, byłam na promocji pierwszego dnia rano i nic, ba, dalej nie ma w szafach żadnych nowości od Wibo i Lovely :< Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie :) Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo udane zakupy poczyniłaś ja tym razem spasowałam ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. to jest ten moment w którym okropnie żałuję przeprowadzenia się do UK. tęskno mi do tych promocji! // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. ale super, też mam ten bronzer i puder ryżowy chocolate :)

    OdpowiedzUsuń
  67. rewelacyjne produkty :* ja w tym roku na nic się nie skusiłam :* ciekawa jestem tych paletek :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  68. też mi się podobają te paletki z lovely. ja z wyprzedaży już któryś raz nie skorzystałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja tym razem odpuściłam sobie rossmannowy szał zakupowy :P
    również zostaję na dłużej :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Ale dużo cudwności <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Szkoda że w Niemczech nie mam takich promocji :-)

    OdpowiedzUsuń
  72. Puder numer dwa pierwszy raz widzę a szkoda bo świetnie się prezentuje:) natomiast puder pierwszy na liście mam od jakiegoś czasu ale niestety aż tak jak Ty nie jestem nim zachwycona. EOS zaczął mi wysuszać usta więc raczej nie kupię ponownie (mam identycznego) Dużo łupów:) ja zwykle łapię się na 2-3 rzeczy jak jest mniejszy ruch bo nie chce mi się przepychać:D

    OdpowiedzUsuń
  73. Zakupy niczego sobie :) te paletki są super, szkoda, że ich wcześniej nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia