21 września 2017

Moja recenzja - ekspresowa odżywka regenerująca
do włosów Hairmilk z Nivea

Hej! Dzisiaj recenzja ostatnio bardzo popularnej odżywki do włosów w sprayu z nowej serii Hairmilk od Nivea. Odżywkę, którą Wam przedstawię wygrałam w konkursie Nivea z czego niezmiernie się cieszę. Nie przedłużając - zapraszam na post!
Moja recenzja - ekspresowa odżywka regenerująca do włosów Hairmilk z Nivea
Moja recenzja - ekspresowa odżywka regenerująca do włosów Hairmilk z Nivea

Na samym początku warto wspomnieć, że w całej serii mamy do wyboru aż 3 warianty odżywki do włosów w sprayu. Do włosów cienkich, normalnych oraz grubych. Ja, z racji tego, że jestem posiadaczką włosów długich, lecz cienkich wybrałam ten pierwszy, różowy wariant. Każda z nich jest ponadto przeznaczona do włosów suchych i zniszczonych.

Moja recenzja - ekspresowa odżywka regenerująca do włosów Hairmilk z Nivea
Moja recenzja - ekspresowa odżywka regenerująca do włosów Hairmilk z Nivea
 Pojemność odżywki to 200 ml i tak jak wspomniałam wcześniej - jest to odżywka w sprayu. Jej zapach jest zapachem typowym dla marki Nivea (jak ktoś ma zwykły krem Nivea, to wie o czym piszę). Bardzo ładny, nie duszący.

Moja recenzja - ekspresowa odżywka regenerująca do włosów Hairmilk z Nivea
Moja recenzja - ekspresowa odżywka regenerująca do włosów Hairmilk z Nivea
 Odżywka ma 7 zadań:
  1. głęboko pielęgnować
  2. ułatwiać rozczesywanie
  3. chronić przed uszkodzeniami termicznymi
  4. chronić przed łamaniem się włosów
  5. wzmacniać
  6. dodawać objętości
  7. nadawać blask
Czy na pewno to wszystko robi?

Moja recenzja - ekspresowa odżywka regenerująca do włosów Hairmilk z Nivea
Moja recenzja - ekspresowa odżywka regenerująca do włosów Hairmilk z Nivea
Od producenta: "NIVEA® Ekspresowa odżywka regenerująca do włosów o cienkiej strukturze Hairmilk z naturalnymi proteinami mleka pielęgnuje i odbudowuje każdy kosmyk włosów, bez ich obciążania. Włosy zyskują wspaniały wygląd i zupełnie nowe życie. Odżywka głęboko pielęgnuje włosy i ułatwia ich rozczesywanie. Formuła mlecznej odżywki zawiera proteiny mleka oraz Eucerit® , dzięki czemu włosy natychmiast odzyskują blask i stają się bardziej sprężyste. Odżywka chroni przed uszkodzeniami termicznymi, zwiększa objętość włosów i zapobiega ich łamaniu się.
  1. Natychmiastowa regeneracja, bez obciążania włosów
  2. Włosy ekpresowo stają się sprężyste i piękne
  3. Zapobiega uszkodzeniom termicznym i łamaniu się włosów
  4. Zawiera Eucerit®
  5. Formuła dopasowana do struktury włosów.''

Moja recenzja - ekspresowa odżywka regenerująca do włosów Hairmilk z Nivea
Moja recenzja - ekspresowa odżywka regenerująca do włosów Hairmilk z Nivea
Moja opinia: odżywka rzeczywiście regeneruje nasze włosy i to widać zaraz po spryskaniu. Stają się błyszczące, lżejsze w dotyku, zapobiega ich puszeniu się, dzięki czemu nie mamy 'buszu' na głowie. Ponadto ułatwia rozczesywanie, a nawet ich prostowanie! W skrócie: włosy wyglądają ładnie i zdrowo, dlatego bardzo się z nią polubiłam i na pewno na jednym jej opakowaniu się nie skończy. Jedyne, czego nie zauważyłam to większa objętość - jak dla mnie włosy są takie same, jak były przed spryskaniem ich odżywką.

Moja recenzja - ekspresowa odżywka regenerująca do włosów Hairmilk z Nivea
Moja recenzja - ekspresowa odżywka regenerująca do włosów Hairmilk z Nivea
Skład: Aqua, Bis-(Isostearoyl/Oleoyl Isopropyl) Dimonium Methosulfate, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Quaternium-87, Silicone Quaternium-18, Amodimethicone, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Ceteareth-20, Cetrimonium Chloride, Propylene Glycol, Trideceth-15, Trideceth-12, Trideceth-3, Trideceth-6, Alcohol, Phenoxyethanol, Limonene, Citronellol, Benzyl Alcohol, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, Linalool, Citral, Parfum.

Moja recenzja - ekspresowa odżywka regenerująca do włosów Hairmilk z Nivea
Moja recenzja - ekspresowa odżywka regenerująca do włosów Hairmilk z Nivea
Z tego co się orientuje to można ją kupić prawie w każdej drogerii za około 13-14 zł, więc nie są to jakieś duże pieniądze, a na prawdę warto zainwestować. Jak z wydajnością? Całkiem ok, bo wystarczy spryskać włosy raz dziennie, a efekt się utrzymuje cały dzień, także produkt nie skończy nam się za szybko.

Moja recenzja - ekspresowa odżywka regenerująca do włosów Hairmilk z Nivea
Moja recenzja - ekspresowa odżywka regenerująca do włosów Hairmilk z Nivea
Sposób użycia: Mocno wstrząśnij. Spryskaj na podsuszone lub suche włosy. Nie spłukuj.


Moja recenzja - ekspresowa odżywka regenerująca do włosów Hairmilk z Nivea
Moja recenzja - ekspresowa odżywka regenerująca do włosów Hairmilk z Nivea
Jeżeli cała seria Hairmilk jest tak dobra, jak ta odżywka to chyba się skuszę na pozostałe produkty, czyli mleczna odżywka pielęgnująca, ekspresowa odżywka regenerująca w sprayu oraz mleczy szampon do włosów.

Moja recenzja - ekspresowa odżywka regenerująca do włosów Hairmilk z Nivea
Moja recenzja - ekspresowa odżywka regenerująca do włosów Hairmilk z Nivea
Podsumowując: mogę Wam z czystym sumieniem polecić tę odżywkę, bo na prawdę działa. Sprawia, że włosy wyglądają dobrze, łatwiej się rozczesują i nie puszą. Dodatkowym atutem jest fakt, że możecie sobie dobrać odżywkę (lub całą serię produktów) do rodzaju swoich włosów. Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko Wam ją polecić! A Wy co myślicie? Fajna? Piszcie! Buziaki :*

108 komentarzy:

  1. Chętnie wypróbuję, bo moje włosy uwielbiają się puszyć...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wisze ze moge nia zastapic Gliss Kur :D przetestuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też wcześniej używałam Gliss Kura, ale tą bardziej polecam! :)

      Usuń
  3. zauważyłam że szampony z firmy Nivea strasznie obciążają moje włosy, nie wiem jak może być z tą odżywką ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie nic takiego się nie stało, ale to już sprawa indywidualna :D

      Usuń
  4. Fajnie, że Ci służy ta odżywka. Ja uwielbiam produkty Syoss. Dla moich włosów są cudowne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie Syoss niestety nie służy ;/ również pozdrawiam!

      Usuń
  5. Wow, fajna sprawa. Jesienią wzięłam się ostro za regenerację włosów. Kupiłam kilka kosmetyków i już po tygodniu zauważyłam, że moje włosy są przyjemniejsze w dotyku i zaczynają być bardziej posłuszne. Z Nivea używałam kiedyś rewelacyjnej odżywki bez spłukiwania do włosów kręconych, niestety ostatnio już nie widzę jej na półkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam w takim razie tą odżywkę, bo jest naprawdę dobra! :)

      Usuń
  6. Po prostu super! Niedługo wypad do sklepu wiec mam nadzieje, że ją tam znajdę. Produkt idealny dla mnie a moja odrzywka właśnie się kończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że takie odżywki obciążają moje włosy, bo bardzo lubię się z marką Nivea i chętnie bym przetestowala :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam ciekawa tej odżywki, ale bałam się, że może obciążać włosy. Po Twojej recenzji zapisuję ją do listy zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio wcale nie używam takich odżywek w sprayu, wolę zwykłe odżywki bez spłukiwania :) ale fajnie, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odżywki bez spłukiwania zawsze obciążają mi kędziory... więc raczej nie wypróbuję. Świetnie, ze Tobie się sprawdza. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz bardzo przyjemny wygląd bloga :) Odżywka nie dla mnie, bo włosy mam bardzo grube, a do tego kręcone - odżywki psikane tylko sprawiają, że się puszą. A jeśli chodzi o firmę Nivea to niestety wiele produktów już wykorzystałam i żadne nie były dobre dla moich włosów. Wszystko zależy od struktury włosa, wiadomo ;) dla każdego co innego. Zapraszam, https://juliamickiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią wypróbuję, świetna recenzja. Jakoś nigdy nie myślałam o Nivea bo wydawała mi się zbyt delikatna w działaniu, jednak po takiej recenzji warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za tą marką - i choćby mnie wołami ciągli - nie kupię :P Ale grunt to znaleźć coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooooo, chyba się skusze. Zastanawiałam się nad tym i kupię ją i zrobię porównanie z L'Oreal. Moje włosy są naturalnie puszyste i lubię tą obojętność. To może sprawdzi się u mnie. Polecam mleczny szampon. Moja siostra posiada i jest mega zachwycona. Czasami jej podbiore i jest mega polecam. :d

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam szampon z tej serii i fajnie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy jej nie miałam, ale może się skuszę i wypróbuję :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie przepadam za nivea :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/komplet-dresowy-disneya.html

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie ta odżywka się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię odżywki w sprayu, zobaczymy, czy nie będzie zbyt obciążająca.

    OdpowiedzUsuń
  20. Brzmi fajnie, tylko boję się, czy nie obciążyłaby mi włosów zbytnio :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę spróbować. Zwłaszcza rozczesywanie nie jest łatwe u mnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę wypróbować. Szczególnie przemawia do mnie brak "buszu", który notorycznie gości na mojej głowie :-D

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszelkie kosmetyki poprawiające kondycję włosów są u mnie mile widziane, więc chyba spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przetestowała, ale moje włosy żyją własnym życiem i ta odżywka sobie z nimi nie poradziła.

    https://kulturaniewysoka.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może do innego rodzaju włosów odżywka by się u Ciebie lepiej sprawdziła?

      Usuń
  26. nie miałam tej odżywki, ale chętnie bym ją wpróboewała

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie szybkie kosmetyki, a lubię odżywkę, bo moje długie włosy strasznie się plączą.

    OdpowiedzUsuń
  28. A do włosów ze skłonnością do wypadania też się nadaje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc - nie mam pojęcia, bo nie mam tego problemu :)

      Usuń
  29. Ja nie jestem przekonana do Nivea dla włosów. Wolę babuszkę agafię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoja recenzja bardzo zachęcająca :) Nivea stara firma, widzę ze stara się zaskakiwać nowościami :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam okazji jej testować i na pewno to zmienię! Wydaję się dobrą i szybką opcją :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie wypróbuję, lubię zapach Nivea bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzięki za recenzję, na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Moje wlosy nie lubia produktow bez splukiwania :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie miałam jej, ale z chęcią bym przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam mieszane uczucia co do ekspresowych odżywek. W moim przekonaniu na pewne rzeczy potrzebne jest trochę czasu. Ale przyznam, że jestem ciekawa jak działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dla mnie to kosmetyczna nowosc :-) dzieki za polecenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Miałam z tej serii dwa szampony do włosów normalnych i grubych. Struktura mojego włosa jest gruba, jednak sama nie wiem czy widziałam między tymi dwoma szamponami jakąkolwiek różnicę.
    Gratuluję wygranej w konkursie nivea :)
    wiktoriazuk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Czasa.i uzywam. Ale po niej mam wrażenie ciężkich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  40. Dzięki, akurat coś takiego by mi się przydało!

    OdpowiedzUsuń
  41. Kosmetyk faktycznie dużo nie kosztuję, z pewnością wypróbuje, aczkolwiek w ekspresową regeneracje nigdy nie wierzę. Na pewno nie po 1 czy dwóch użyciach. Mimo to dziękuję za rekomendację! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak moja się skończy to wypróbuję. Odżywki u mnie dość szybko schodzą :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawa jestem jakby się sprawdziła na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Odżywki w sprayu jeszcze nie próbowałam. Brzmi kusząco, bo zwykłe odrzywki zazwyczaj za bardzo obciążają moje bardzo delikatne i cienkie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawy zabieg z tym podziałem wg grubości. Mogłabym dać jej szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jak to się ma do męskich włosów? Też się nadaje?

    OdpowiedzUsuń
  47. Jeszcze nie miałam tego produktu... :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. I have been exploring for a little for any high quality articles or blog posts on this kind of area .
    Exploring in Yahoo I finally stumbled upon this web site.
    Reading this info So i am glad to express that
    I've a very excellent uncanny feeling I came upon just what I needed.
    I most definitely will make sure to don?t fail to remember this web
    site and give it a glance on a continuing basis.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia