23 lutego 2017

Zimowa sesja w Krynicy-Zdroju!

Hej! Dzisiaj przyszedł czas na typowo zdjęciowy post, tym razem jednak - w wersji zimowej :) Zdjęcia zostały zrobione w Krynicy-Zdroju, a dokładniej - na Górze Parkowej. Zapraszam do oglądania!

Zimowa sesja w Krynicy-Zdroju!



Zimowa sesja w Krynicy-Zdroju!

Zimowa sesja w Krynicy-Zdroju!

Zimowa sesja w Krynicy-Zdroju!

Zimowa sesja w Krynicy-Zdroju!

Zimowa sesja w Krynicy-Zdroju!

Zimowa sesja w Krynicy-Zdroju!

Zimowa sesja w Krynicy-Zdroju!

Zimowa sesja w Krynicy-Zdroju!

Zimowa sesja w Krynicy-Zdroju!

Zimowa sesja w Krynicy-Zdroju!

Zimowa sesja w Krynicy-Zdroju!

Zimowa sesja w Krynicy-Zdroju!

Zimowa sesja w Krynicy-Zdroju!

Zimowa sesja w Krynicy-Zdroju!

Zimowa sesja w Krynicy-Zdroju!


 I jak Wam się podoba? Chyba udało się uchwycić chociaż jakąś część pięknej zimy, co? :) Piszcie w komentarzach. Buziaki :*


102 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia i piękna zimowa sceneria i urocza modelka. Tak trzymaj, miło się ogląda twoje galerie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przekiękne zdjęcia. Dokładnie sfotografowane detale. Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tęsknie za wiosną :) Ale zdjęcia ładne, niestety tylko chłodniej mi się zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są naprawdę magiczne! Po woli zaczynam się przekonywać do zimy ;)
    Pozdrawiam Mania

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, aż zaczynam lubić zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam już dość tegorocznej zimy. Uwielbiam ciepełko i tęsknie za słońcem. ._.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne i klimatyczne zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sceneria. :) Uwielbiam jak zimą jest dużo śniegu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zima potrafi być piękna <3 Ale już czekam na wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sesja :) Zima w tym roku stworzyła idealne krajobrazy do fotografowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia. Mieszkam blisko Krynicy i lubię tam jeździć.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjecia przepiękne. Uwilebiam taka zimę i kocham Krynicę - byłam tam wielokrotnie, ale zimą jeszcze nie. A masz jakieś zdjęcia widoku z Parkowej Góry albo po prostu ośnieżonej Krynicy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia wyszły świetnie :) nie ukrywam że mimo wszystko chciałabym już wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne zdjęcia ;) Teraz czekam na jakieś w wiosennym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba muszę się też wybrać w takie miejsce, może niedługo się uda namówić mojego na taki wyjazd ;)
    czym zdjęcia robione? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna zima, ja już dawno zapomniałem, że w Gdańsku był śnieg :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna zima :) Super ujęcia w śniegu :) Do Krynicy Zdroju mam ok. 50 km ale tej zimy tam nie byłam jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Sesja udana :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak pięknie zimowo... chociaż ja już czekam na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie piękne ♥ takie magiczne te zdjęcia.

    EGZEMPLARZ, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow :O Świetne zdjęcia :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/souvre-internationale-kosmetyki-nowej.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne zdjęcia, idealnie oddają zimowe klimaty

    OdpowiedzUsuń
  24. O, byłam tam ostatnio, piękne miejsce :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  25. Dużo pięknych zdjęć, nie jestem w stanie wskazać żadnego bo gdy je oglądałam to miałam takie coś: "ooo, to najładniejsze! a nie, jednak to! a może to? ale to jest super!" :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zdjęcia u ciebie zima a u mnie powoli wiosna :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że u mnie także Ci się spodoba :)
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia. :* Ja również obserwuję.

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia i piękna modelka, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia <3!
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  30. kocham śnieg!

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne, zimowe, klimatyczne. Ale jednak cieszę się, że tegoroczna zima powoli staje się wspomnieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdjęcie tyłem jest cudowne. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękny, kobiecy blog.
    Zdjęcia świetne! :>
    Pozdrawiam, K i również obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  34. Po prostu cudowne! :*

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie uchwycona zima. Już żyję myślą o wiośnie i zapomniałam jakie piękne zimowe widoki były. Dzięki za przypomnienie jej uroków. Pozdrawiam i również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super, zazdroszczę Krynicy, uwielbiam to miasto! POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zdjęcia! A jak dużo śniegu.. muszę kiedyś odwiedzić to miejsce bo jak dotąd nie miałam okazji, a już kiedyś obiło mi się, że fajnie tam. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniała sesja :) Będę tęsknić za takimi zimowymi, śnieżnymi widokami :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Naprawdę świetna sesja! Bardzo podoba mi się zdjęcie, jak dmuchasz w śnieg :)

    Pozdrawiam, Sylwia :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia