12 grudnia 2016

Co kupiłam na promocji -49% w Rossmannie?
cz.II - tusze do rzęs, cienie do powiek i produkty do brwi
#październik2016

Hejo! Dzisiaj przyszedł czas na II część posta o promocji -49% w Rossmannie. Jeżeli nie widzieliście I części - zapraszam Was TUTAJ. 

Zacznę od tego, że od 06.10 do 11.10 można było kupić na promocji tusze do rzęs, cienie do powiek, kredki do oczu i eyelinery. Ja od samego początku wiedziałam, co chcę kupić. Moim celem była przede wszystkim paletka Go Nude Smoky Edition z Wibo. Jak się później okazało, na samej paletce się nie skończyło :) Obkupiłam się w aż 3 paletki, puder do brwi, kredkę do brwi i tusz do rzęs. Zobaczcie:




1. Paletka cieni Dark Nude make up kit od Lovely - zawiera w sobie 12 cieni - kupiłam ją w zasadzie już pod sam koniec tej promocji. Mam tą klasyczną wersję cieni, natomiast w tej zauroczył mnie przede wszystkim ten piękny miedziano-rudy i złoty kolor. Poza tym cena na promocji była na prawdę niska, więc ją wzięłam i nie żałuję.






2. Paletka Neutral Eyeshadow Palette z Wibo - mamy w niej aż 15 cieni - kupiłam w sumie z czystej ciekawości i jestem bardzo zadowolona. Na promocji można było ją dostać za grosze. Cienie mają bardzo naturalne kolory, co też mi się bardzo spodobało. 








3. Paletka Go Nude Smoky Edition z Wibo - zawiera 12 cieni - mamy w niej bardzo jasne, jak i bardzo ciemne cienie, co pozwala nam zrobić idealne 'smoky eye'. Cienie mają różne odcienie, nie są one już tak czysto naturalne, jak w dwóch pozostałych paletkach. Samo opakowanie też jest niczego sobie i z wygląda przypomina paletki z Urban Decay. Dodatkowym plusem jest to, że mamy dołączony pędzelek (całkiem dobrej jakości) oraz duże lusterko. 









4. Puder do brwi Eyebrow Shaping Kit od Wibo - ten produkt jest dostępny jeszcze w wersji jaśniejszej, ja natomiast wybrałam ciemniejszą, z racji, że mam brwi o ciemnym odcieniu. W zestawie oprócz 2 pudrów i pędzelka do nakładania, mamy również małą pęsetę. Jak dla mnie zestaw jak najbardziej na plus!




5. Kredka do brwi Eyebrow Pencil z Wibo - kolejny produkt do brwi. Z jednej strony mamy wysuwaną ciemnobrązową kredkę, a z drugiej grzebyczek do przeczesywania brwi. Też bardzo fajny produkt, choć częściej sięgam po puder do brwi.



6. Tusz do rzęs Twist up the Volume od Bourjois - skusiłam się na niego, bo zaciekawił mnie ten cały trik z powiększaniem i pomniejszaniem szczoteczki, przez co można ją dokładnie dopasować do rozmiaru naszego oka. Oprócz tego bardzo spodobało mi się to, że sama szczoteczka jest silikonowa, bo takie najbardziej lubię. 


I to całe moje zakupy z tamtej promocji. Jak widać, postawiłam głównie na paletki i jestem z tego powodu bardzo zadowolona. A Wam co udało się wtedy kupić? Napiszcie w komentarzach.  Buziaki :*



72 komentarze:

  1. Fajne zdobycze. Mam w swojej kolekcji tę paletkę neutral eyeshadow wibo i również jestem zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kupiłam nic. ;-) nie miałam takiej potrzeby, a na zapas nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajne paletki, nie mam niczego z tej marki, może kiedyś .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletki ładne, ale kolory raczej nie dla mnie ;) Ostatnio mam obsesję na punkcie ciepłych odcieni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie bardziej sprawdzają się zimne odcienie :)

      Usuń
  5. Mam ochotę na te wszystkie paletki ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogłam się powstrzymać i dzisiaj kupiłam sobie w rossmanie tą paletke wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo :) Go Nude czy Neutral? :)

      Usuń
    2. Neutral, spodobała mi się i stwierdziłam że muszę mieć :)

      Usuń
    3. muszę przyznać, że Neutral jest lepsza od Go Nude, cienie w niej bardziej mi pasują :)

      Usuń
  7. Ja już zdążyłam zapomnieć o tej promocji :)
    Kupiłam także te paletki cieni z Wibo są bardzo fajne.
    Mam inna paletkę z loveley i jest taka sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Lovely też mam inną niż tutaj pokazałam i jest bardzo średnia bym powiedziała ;/

      Usuń
  8. Na promocji rossmann to pokazałaś podobne jak ja na targach :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdyby teraz była ta promocja to pewnie też kupiłabym sobie paletę ;) fajne zdobycze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Paletki wyglądają bardzo ładnie, cienie również wyglądają przyzwoicie, jednak sama nie wiem czy skusiłabym się na którąś z nich. Ja nie kupiłam prawie nic na tych promocjach, ale żałuję trochę, że nie zaopatrzyłam się własnie w kredkę do brwi, bo ich u mnie nigdy nie za dużo a wciąż szukam tej idealnej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak będziesz miała okazję to przetestuj :) może akurat u Ciebie się też sprawdzi tak dobrze, jak mi :)

      Usuń
  11. cienie wszystkie w moich kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne cienie, moje kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Boskie paletki, aż chce się krzyczeć z zachwytu! Sama na co dzień używam paletki Sleek Arabian Nights, ale jestem otwarta na nowe cudeńka.

    Pozdrawiam cieplutko :)

    Kalamira92 blog


    OdpowiedzUsuń
  14. Ja odpuściłam tym razem :)
    Natomiast jeśli chodzi o paletki, to miałam tą z Wibo Go Nude i ....wylądowała w koszu:/ Nie przypadła mi do gustu :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zakupy! Mam paletkę neutral z wibo, świetnie się sprawdza :) kiss!

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam ochotę na paletkę cieni z Wibo, jednak się powstrzymałam :) Staram się nie powiększać ilości moich cieni - jak na razie idzie mi dobrze (ciekawe, jak długo...) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie trzymam kciuki za Ciebie kochana :)

      Usuń
  17. Na szczęście nie miałam problemu przed powstrzymaniem się od zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja specjalnie na tą promocję odłożyłam fundusze i poszalałam :D

      Usuń
  18. Ciekawa jestem jakości tych cieni, paletki same w sobie wyglądają bardzo ładnie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Paletki sa cudowne i szkoda,że nie umiem sie malować cieniami :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne te paletki, szczególnie ta 2 i 3, mają śliczne odcienie;) Ja niestety nie załapałam się na tą część promocji, ale poszaleję na wiosennej edycji:)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie wiedziałam że znowu jest ta promocja :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. była już dawno, ale posty na moim blogu pojawiają się z dość dużym opóźnieniem :)

      Usuń
  22. Niezłe zakupy, ja czaiłam się na tą paletkę z Wibo ale ostatecznie jej nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na tej promocji nie kupiłam nic ;) Mam podobne odcienie cieni, ale z innej firmy. Używałam ich tylko raz na większa okazję. Teraz paleta leży gdzieś wśród innych szpargałów i czeka, aż łaskawie ją jeszcze użyję :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie paletki są w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam te promocje w Rossmannie :) zawsze narobię sobie zapasów na pół roku :D kupuję głównie tusze do rzęs, podkłady, pudry czasem jakieś szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Spodobała mi się paletka Wibo Neutral, więc pewnie zakupię przy najbliższej promocji ;).
    Ja natomiast na wyprzedażach kupiłam tylko kredkę cielistą na linię wodną Max Factora, bo wszystko mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zakupy. Ja w tym roku nie zdecydowałam się na buszowanie po Rossmannie, tak jakoś wyszło...

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zakupy. Paletki bardzo mi się podobają :)
    Również obserwuję :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam obie paletki do oczu z wibo i spisują się całkiem nieźle :)
    W palecie Go Nude "Baroque" jest moim zdaniem najlepszy.

    Dodałam do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia